Friday, October 21, 2011

Sampai Lebam !

nak tau tak hape yang aku buat ari nieh ? aku pegi balun tengok cite hindustan kat box office channel nieh ha . cite nieh banyak kali ulang . aku pon x jemu tengok . sampai ayah aku pon dah naek jemu dah tengok aku . hahha . mmg patot pon aku kene marah . hehhehe . x abes2 tengok cite yg same . sape suruh astro nieh keluarkan cite yang same kat channel tuh . :P cite SINGHAM yang aku dok tengok x anjak2 dari depan tv tuh . heeee . yang penting hindustan . mmg syok lah klau aku tengok kan3 ? 

 actually, aku bosan duduk rumah . tuh yang aku balun tengok cite tuh sampai lebam . see , mcm tuh lah aku buat kalau aku dah suke kan satu cite tuh . :)) best kot cite nieh . serious . x tpu . kalau x caye , tgk lah . ehehehe . mcm lah ade org nk tengok cite hindustan mcm aku nieh . hantu hindustan . :P

 
cite nieh lah yg aku balun tengok tuh . heheh . kuat woo hero die . :))

ok . see ya !

No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))