Sunday, December 4, 2011

Wave Of Love

hyep2 ! ha , mesti tertanye2 kan ape yang wave of love tuh kan ? ala , melayu nye Ombak rindu . heee . saje jek nak speaking2 sikit . jadik lah wave of love . heeee . ha , nak citer lah . yang aku nieh pegi tengok citer ombak rindu mase hari jumaat . hari ke2 tayangan . fuhh ! memang ramai okeh . seriously ! aku tengok kat TS jek . tak vouge pon macam pavi . macam mid . heee . tapi tetap puas hati taw . :) sebelum sampai sane , bukan maen berdoa lagi tiket jangan abes . bila sampai sane , bernaseb baek lah kami nieh . dapat jgak tiket pukul 4.40 ptg . heee . teruja kott masing2 mase tuh . mule2 tengok tiket banyak lagi . bile dah nak masok hall , tengok dah full dah . kalaw lambat sikit tadi , mesti tak dapat tengok kan3 ? masok jek dalam hall tuh , i'm excited okeh ! gilerr doe ! nak citer kat sini , macam panjang lah pulak . tapi , citer tuh memang awesome lah ! tak pecaye , pegi lah tengok sendiri . ha , citer kelakar nieh . ade sorang pakcik tuh , sampai bukak spec nak kesat air mata . i don't know why . maybe , die tersentuh kott tengok adegan dalam filem tuh . maybe die ade pengalaman kott . ahakz ! hape2 lah . janji , aku dapat weyh tengok ombak rindu tuh . memang tuh yang aku idam2 kan . memang feeling habes lah aku time tuh . haha ! tak malu betol air mate nieh nak keluar time tengok citer tuh . ha , you know what ? novel ombak rindu tuh , novel pertama yang aku bace . mase tuh aku baru darjah 6 . tapi dah pandai bace novel kan3 ? gatal agaknye aku nieh . heee . sebab tuh lah aku yang paling teruja antara kawan2 aku . sebab aku memang gedikk ! :) well . you know me already kan3 ? okeh . sweet kott gambar2 kat bawah nieh . aku teruja gilerr !







okeh . bai ! :)

No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))