Wednesday, November 30, 2011

Just For u My Sweetheart .

eish , memang untuk kaw jek lah entry aku kali nieh . heee . bukan ape . saje jek tulis nieh . sebab nanti , aku dah tak de lagi kat kolej nieh . nanti kaw tinggal sorang2 . semue kaw buat sorang2 . selalu kan kite buat same2 . heee . tak pe lah . aku jaoh dari kaw pon , aku nak kaw tau yang aku sentiase ingat kat kaw . memang kaw ade tempat dalam hati aku nieh . bukan sikit taw . tapi , sebanyak yang boleh . heeee . ei , seriously , kalau aku x de kat kolej dah , aku mesti rndu giler time kite habiskan mase same2 . pergh . memang tak dapat nak lupe lah . dat are da sweet3 moment sygg . aku rase kalau kaw bace nieh , mesti kau terharu kan3 ? cakap lah terharu . heeee . :) kaw ingat tak time aku sem 1 , kite tak rapat pon , time kite rapat mase dah start sem 2 . time tuh lah tido pon sekatil . heeee . oppss . sorry . time tuh lah semue bende kite buat same2 . kan3 ? then , keluar , pegi karoke , pegi tengok wayang , pegi shopping same2 . haih . memang best sangat lah time tuh . tak boleh lupe okeh . :P then , kalaw masing2 tak de duit , makan pon kongsi2 . heeee . takpon , kaw sikit , aku sikit . :) sweet kan3 ? biler teringat balek , memang aku nak balek kat mase tuh . begurau same2 . fuhh ! eh2 , kaw ingat tak time kite ade 50 hengget tuh ? dengan 50 tuh , kite boleh bejalan jaoh n sampai boleh pegi tengok wayang lagi . ahakz ! best kott ! ei , betol2 aku cakap nieh . bukan cobaan . i will miss u kalaw kite dah jaoh nanti . cehh . macam kaw bf aku pulak . tapi , memang aku sayang kaw lebih lah . heeee . kalaw kite dah jaoh nanti , kaw janganlah lupe kat aku pulak . kaw jangan lah tibe2 tak ingat kat aku pulak . aku doakan , kaw dapat sambung blaja n kejar cite2 kaw tuh . :) kalaw aku tak de sem depan , kaw jangan give up ea . kalaw aku ade mase , aku datang lah melawat kaw kat kolej . heee . nanti boleh spent time dengan kaw . okeh . yang penting , i will miss u so damn much sygg . okeh . tengok taw gamba2 nieh . heeee . :))










pesanan untuk kaw sweetheart :

* senyum selalu . gelak selalu . nanti aku mesti rindu nak dengar tuh semua .
* jangan lupe kat aku taw . u r da best freind dat i ever had sygg ! 
* gud luck untuk study kaw . walaupon aku tak de , akut au kaw boleh .
* jangan give up ea sygg .
* aku akan rindu kaw selalu .
* kalaw kaw ade masalah , jangan segan2 citer kat aku . macam sekarang nieh .

okeh . bye . :))

No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))