Saturday, November 5, 2011

Alhamdulillah syukur . :)


alhamdulillah syukur lepas jek aku tengok result aku semalam , aku bersyukur gilerrrrr . sebabnye hape ? sebabnye aku lepas dari seksa account ! ahhhh . aku mmg blur lah kalau bab2 kire2 nieh . bukan maen susah lagi pada aku . nth hape yang aku jawaab pon aku tak tau . tapi , boleh lulus . heeeee . ALHAMDULILLAH . pada aku account nieh susa lah weyh ! mmg susa . nieh lah org yang tak pandai . kire2 lagi lah lembap . haih . teringat pulak aku time nak amek exam math sem lepas . perghh . menangis2 aku buat math . sebab tak paham 1 hape pon . sedeyhh kott . berkat sokongan dan tunjuk ajar dari kawan2 aku , alhamdulillah aku lulus math . B+ . heeee . thanx kepada penanda kertas tuh . bagi aku markah lebeyh agaknye . then , account nieh , aku rase penanda kertas tuh kesian kot kat aku nieh . myb , dekat , name aku tuh ade tunjuk muke kesian aku agaknye . heeee . tuh yang die bagi markah lebeyh agaknye . ape2 pon , usaha aku yang tak tido malam disebabkan account amat2 lah berbaloi aku rase . seriously , sampai tak balek bilik sebab stdy kat bilik kawan . heeee . see . berbaloi kan3 ? alhamdulillah sekali lagi . hape2 pon , usaha tuh tangga kejayaan . kalau aku tak berusaha time tuh , mesti aku tak dapat hasil cmnieh kan . sape tau . . lepas berusaha , tawakal jek . tuh jek yang mampu . Allah yang menentukan . okie . dats ol . :))

No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))