Friday, November 11, 2011

Yummy okeh .

assalamualaikum . nape ek title tuh "yummy okeh" ? heee . nak cite lah nieh . sebenarnye , semalam , aku nieh berangan2 lah nak jadik chef 2 . heee . bukannye hape . mengidam nak makan kek batik buatan sendiri . so , hape lagi . aku pon , cari lah resepi kat tenet nieh ha . ha , mst korang2 sume cakap kek nieh yang paling senang buat kan . heee . tapi aku nieh , lembap ckit bab masak2 , bab buat2 kueh nieh . so , aku cari lah resepi kat tenet . dah dapat cari , aku start lah dgr aku nye pekik nieh . aku pekik kat adik au suruh beli bahan2 die . maklumlah . dduk rumah pon jarang masak n buat2 kueh nieh . so , tak de lah bahan2 die . dah lepas tuh , aku buat lah . buat punye buat , bau milo dengan serbuk koko tuh naek lah . aku pon hape lagi . cepat2lah habiskan buat kek tuh . tak sabar nak makan kan . heee . dah siap sumenye , aku masukkan dalam fridge . perghh . bestt kott . aku tengok pon kecur . haih . gemuk2 . :P adik2 aku nieh , punye lah tak saba , suruh aku potong cepat . terpaksa lah panas2 tuh potong . punye lah berselera dieorang makan . sampai adik aku yang gemok nieh , boleh cakap cmnieh " kaw nieh ngah , bab masak2 fail . tapi , bile buat kueh ke kek ke , tip top " heee . aku pon melebar senyum . kembang jugak aku time tuh . ibu aku balek , aku mintak claim balek duit yang aku beli barang2 tuh . heee . jahat kan aku . :)) sorry bu . ha , tgk lah hasil nye .




sedap kan . sampai sekarang aku kecur lagi biler tengok gambar nieh balek . heee . rina . rina . ok bai . 

No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))