Tuesday, November 22, 2011

Wedding3 ! heeee .

hyep3 ! ha , dah lame jugak tak menjengah blog nieh . heee . bz okeh . yang sebenarnye , ake bz ngn wedding . eh2 , bukan wedding aku lah . wedding AKU punye kakak . heee . fuhh ! penat doe . majlis nye 1 ari , tapi , berhari2 kene bersedia . macam2 kene buat . sampai aku pon merungut . tapi , tak baek  kan aku merungut . sebab esok2 aku pulak punye wedding kan . heeee . actually , lepas wedding tuh , aku puas hati . ha , aku nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kat family2 aku , ibu , ayah , adik2 , buyah , ayah de , pak long , mak long , pak ngah , mak ngah , uncle din , anti bakyah , ateh aman , ateh noli , uncle lani , anti liza , ucu anol , ucu ina . abg ashraf , abg akmal , apis , abg aizat , nami , faris , ajiq , ajim , kak li , kak ya , ika , farah , jaja , dina , wan , mak lang . eh2 , tak lupe jugak mak tok n tok ayah . heee . terima kasih sebab sama2 jayakan majlis nieh sampai  berjaya . we really appreciate dat ! :) i love u all . ok . nieh lah keadaan sepanjang wedding tuh berjalan .








































No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))