Monday, November 7, 2011

Romantik nye . hmm .

   
hape yang aku nak tulis nieh pon , aku tak tau . heee . actually , aku suke sangat tengok pasangan2 yang romantik . ahai . comel nye . hmmm . yang dapat present ke hape segala bagai lah . best kan3 ? kalau lah . heee . ei , macam2 lah aku nieh . ade pasangan yang pegi jalan2 . then , dapat coklat . fuhh . sumpah sweet .
 
kalau lah dapat macam nieh time dating . eh , seriously , aku tergamam . heeee .

pastuh , dapat bunge . lagi berbunge2 lah hati kan . pergh . giler lah weyh . comel kott . aku jeles .
ha , macam nieh ke . fuhh . so sweet lah ! mmg comel . heee .

kalau lah dapat dating n jalan2 tepi pantai . pastuh , boleh tgk matahari terbenam . mesti comel kan3 ? menikmati keindahan pantai tuh . wah . gitu . kalau lah aku dapat macam tuh , memang aku tak nak balek . sanggup tido kat pantai tuh . haha . memang kemaruk agak nye aku nieh . 

wah . so sweet . kalau macam nieh lah , memang dat is the best moment i ever have dear !

heee . aku pecaye . semua pon suke macam ape yang aku suke nieh kan3 ? especially , girls . memang seronok kalau dapat dating , spent time together wif yg terrsayang . heee . actually , aku yang gedik2 nak macam nieh . haha . sebab aku rase tuh sangat lah romantik . ok bai ! <3 <3 <3

 






No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))