Tuesday, November 1, 2011

Si Jantung Hati

ha , entry lali nieh , aku nak tulis ngn cite sume pasal aku punye jantung hati . hehehe . mst igt yg tak gojes tuh kan . haih . tak de lah . nieh pasal my best buddies lah . emm , tanpe dieorang sape lah aku nieh . seriously , aku mmg sayang dieorang sgt2 . 


okie , jantung hati aku yg nieh name die Siti Sarah Binti Abd Rahim . nk story sikit pasal die nieh . aku kenal die time aku form 4 then , sampai lah skang . honestly , mase first time aku tgk die , aku igt die nieh berlagak . sbb mase awal2 masuk form 4 , kan tak dek kawan2 lagi . masok aliran baru lah katekan . ha , time aku form 4 , aku aliran sastera . tak lah pandai macam org yg aliran sains tulen tuh . biase2 jek . heeee . then , aku bekenalan lah dgn sarah nieh . kawan punye kawan , boleh ngam lah pulak . sampaikan , pasal duit pon die tak berkire dgn aku . aku mmg syg die lah ! heeee . kteorg dduk same2 dlm klas . seyes . aku rndu gler time tuh . jln2 same . sampai skang kteorg still rapat lagi . kdg2 kalau aku cuti , die pon cuti , kteorg akan hang out sesame . spent time together lah senang cite . yang aku tak boleh lupe , die cakap , die harapkan ade org bagi die purse time bufday die . tak ade pon . last2 tgk aku yg bg . heee . die terharu okie . eh , seyes lah . aku lagi betambah syg kat die . skang nieh , kteorg jarang dh jumpe . sbb die tak cuti lagi . aku dah naek , die baru cuti . haih . lame lagi lah dpt jumpe die . ei , Siti Sarah ! kte sayang awk sgt . thanx sbb sudi jadik kawan kite yg setia . n sudi jugak layan kerenah kite . heeee . miss u soooo much darl ! <3 
 ha , nieh lah kawan kite sarah tuh . comel kan die . org nye kecik jek . tapi , comel . heeeee .


jantung hati aku yang nieh pulak name die Nurnadia Atiqah Binti Sulaiman . aku kenal die time kat kolej lah . mule2 , kiteorg tak berapa rapat . tapi , disebabkan sebab2 yang tertentu , aku jadik rapat dgn die . mule2 die nieh , pendiam sgt . bile aku knl die , die lah yg paling bising dalam dorm tuh . hahahah . kelakar . lagi bising dari aku nieh . nak tau 1 rahsie tak ? dpd start aku knl ngn die sampai lah skang  aku tdo sekatil dgn die . hahahah . lawak kan3 ? die yg ajak aku . nk story sikit pasal die nieh . okie . kteorg mmg rapat gler . dah mcm belangkas dah . mane jek aku pegi mst ade die . mane jek die pegi mst ade aku . hahah . dah mcm gf n bf pulak . ha , die lah salu tolong aku time aku susa . n die jugak lah salu bg smngt kat aku time aku btol2 down . bnyk cite kelakar aku dgn die . hahah . kteorg nieh dgn 50 hengget pon boleh pegi tgk wayang lagi . then , makan , kebulur . hahahaha . sanggop tuh . lpas tuh , berujan sesame . eh , sampai die berdating pon ajak aku lah senang cite . heheheh . agak nye mmg tak boleh nak bpisah kot . :)) ha , then , aku mmg sayang kaw sgt lah ka ! tapi time belaja jek susa nk share2 . sbbnye die kos laen . business . aku nieh . office . laen lah . kalau ade subjek yg lebih kurang tuh , kteorg share2 lah ilmu banyak2 . ahahha . thanx ka ! sbb sudi jadik kawan aku . n thanx sgt sbb sudi dgr masalah aku . ade time aku susa n senang . thanx sgt2 ! really . i miss u so much sygg . <3 
  ha , nieh lah die Nadia Atiqah tuh . sweet kan die ? heee .

Nota Kaki : kalau boleh , aku nak kawan dgn korang selamanya . da important thing , aku mmg sayang korang sangat2 ! really ! rndu sgt kat korang . <3 <3

No comments:

Post a Comment

kritik-kritik lah. :))